Pages

Tak Tau Tajuk Ape....

Monday, October 3, 2011

Assalamualaikum....rsenye memang dah lame betol x hapdate blog ni...bz yang melampau dengan study...byk assignment nak kena siapkan...tu yang lemau jer nk bukak blog...mgu ni ari jumaat final exam plak...malas nyer nak baca buku...huhuhuhu...ni la padah bila org tua jd student...

Bila dah berumahtangga dan ada anak, memang susah nk bahagikan masa...tp kena jgk demi cita2 yang tergendala suatu masa dulu....ewahh!dengan kejenye (walaupun kdg2 ngulor), kelas, assignment, nak jaga anak, nak kemas umah, nak masak....aduyaiiii...kadang2 rse penat sangat dan tension sgt...tp nak tak nak kna kuatkan semangat....semoga Allah permudahkan segalanya...

Aku bersyukur dikurniakan hubby yang sgt memahami walaupun kadang2 gaduh...(biasanya aku yang cari gaduhh...hihi...) dia byk tlg aku...temankan aku g discussion smpi lewat mlm ngn classmate, tlg jaga anak bila aku g kelas, tlg basuh baju, tlg kemas umah....tima kasihhh suami ku..(kalu dia bace ni msti kembang rongga hidung dia 7 hari 7 mlm).....


(haa ni la lakimu...di sebelah ialah aku yg cuba cover pipi tembam...ngeee)

Ngape eh pompuan ni cpt sgt emo?....

2 comments:

  1. hehe..satu je..jgn bg dia baca novel..kalau x..masak la mu..

    ReplyDelete
  2. hahahahah....tu la...bg novel kang mengalahkan kita lak nanges..hihi

    ReplyDelete